Monday, October 18, 2010

19/10/2010
Asslamualaikum sebagai pembuka bicara......
wah2 ikhmal al hakim makin maju mencipta blog..
ramai yang dah ada blog so aku pon teringin gak nk wat blog....
so skang nie tengah blajr g r camna nk wat blog nie supya lbih menarik.....
ok first knpa aku ltak nma blog aku nie d sini bermula kejayaan? jawapan nye diri aku jew yg blih bgi....
insyaallah bnyak content yg akan aku ltak kat sinie.....smpai aku berjya capai cita2 aku 2....god willing........
"orang boleh kenpa pemilik nama MOHAMAD IKHMAL HAKIM BIN MOHAMAD JAMIL  x boleh kan...."
sebagai permulaan blog nie aku nak story ckit rrr psl diri aku...............bkan nak propa k......
nama aku seperti dia atas rrr
umur 18 tahun, tarikh lahir rahsia kot......blajar kat UITM arau perlis dlm jurusan KEJURUTERAAN AWAM.....perh ingankan senang nak jdi jurutera nie......pyah ooooooo....tp x pew cam slogan aku diatas r....sebenaq( keluaq loghat kedah) nya aku di mnat LAW n PHOTOgrafi gak....sebab pew aku mnat....hanya aku jew lah bleh bagi jwapan........owh lupa aku tggal kat kdah......(terlupa cek)....ok lah aku pon x tau nk story pew dah...nantikan story baru aku nanti.....

No comments:

Post a Comment