Tuesday, October 19, 2010

kehebatan ciptaan manusia x setanding MAHA PENCIPTA...


salam.....content aku yg prtma.... td ade tngk berita kat tv crite tntang pembngun kota mekah secara besar-besaran cam best ade gak kene mengena ngan bdang aku...jap2 nak merapu dulu..dlm bnyk2 bdang kejuruteraan mna yg penting civil? elektrical or mechanical? dulu tyme skolah slalu gak gaduh ngan dak2  mecha n electrical......last2 jwpanye smua nye pnting...berkait rapat antra 1 sma lain cam peptah melayu menyebut bagai aur ngan tebing ( btul kew...?)

ok back 2 story aku.... dengar kta projek nie bernilai berbilion riyal saudi untk keselesaan jemaah hji untk masa yg akan datang..keseluruhan projek nie d jangka siap pda taun 2014....menurut sumber yang aku baca....kwsan persekitaran masjidil haram such asa hotel n premis perniagaan dah d runtuh untuk projek pembsaran nie....kira jemaah haji kta taun nie nk berblja 2 jaoh la ckit dri penginapan n nk kew masjidilhran pon ambek mse ckit....kat bwah aku ade sdia kan gmbr2 kota mekah d ambang renoved
komplek jamrah kalo x slap dah siap
                                                                                
train untk keselesaan jemaah
Menara Abraj Al-BaitBakal menjadi bangunan ke dua tertinggi di dunia yang masih dalam pembinaan dan dijangka siap sepenuhnya pada 2011 & menara jam tertinggi di dunia.. but aku tertnya gak ape motif pembinaan menara nie mcm nk menonjolkan harta dunia jew p/s aku ttp kagum ngan pembinaan nye
main projek .,,,,indah masyaallah
                                                                           
hotel


so smpai d isini sajewlah......jamu lah mata anda dengan sntapan ciptaan keaagungan illahi ini.....
p/s for my group nie adlah asignment civil kite tntng the latest new concruction

No comments:

Post a Comment