Tuesday, October 19, 2010

isu terbaru malaysia: menara 100 tingkat


salam kawan smua......rasa2 nya aku nie dh mula addict berblog(btul kew imbuhan nie mrh ckgu bm)...so arinie aku cipta plak content yg kedua wah2 smngat nye ikhmal al hakim yew....so smalam search rrr internet cri latest issue so tba2 nek psl isu menara 100 tingkat.....haaa ape menara 100 tingkat nie? aku mula bercerta
ok menra nie sbnaq nya diilham kan oleh Pak najib kta...knal????? musti la knal PM kta.....mnara nie diberi nama menara warisan merdeka yg akn dibngunkan oeleh Permodln Nasional berhad(PNB) kire lpas nie kalo dulu org knal klcc org ingat petronas...so mnra nie PNB plak la...mnurut smber yg aku bca mnra nie akan d bna di kwsan segitiga emas antara stadium merdeka n stadium negra....y d bna d sini haa?...bkan dh pdat kew kat situ...pendapat aku la kalo mnra 2 dibna kat sini tengglam la kwsan stadium merdeka 2....n spatunye kwsan yg ada warisan jngan la wat pembngunan agr dpt mengekalkan warisan kwsn 2....hmmmm xpew lah biarlah pakar2 diorg yg wt kajian....ok back 2 story aku sbagai pemuda harapan bangsa(wah2  smangat nye.....)berhrp la projek nie x menganaktiri rakyat sendiri such as.....kalo bleh jngan pinggir rrr ank tempatan n nie kan gna duit rkyat( btul kew?) pulangn nye musti lah brblik kpda rkyat blik.....n kalo bleh arkitek or engineer nye adlh ank tmpatan.....hbat pew  engineer or arkitek ank tmptn kte kan rmai engineer kluaran universiti trknl such as Y .BHG.DATUK ASSOC PROF DR ABU BAKAR BIN MOHD DIAH....PROF DR SAHOL VC UITM pon hbat.....kmblikan kgemilangan al jazari jurutera islam......back 2 design aku tercri cmne design mnara nie....cri pnya cri last jmpa gak......kat bwh aku ade sdiakan propasal design..




best gak design nie

ape motif design kapal kat atas 2   n kt sblah 2 cam design klcc ja...x best pulak ade klcc yg kedua
p/s ok lah smpai disini sjew k jmpa lg content yg akn dtang n slamat mmbaca pnting nie!!!!!! 
               



No comments:

Post a Comment